Menu

Ordensregler


Generelt

  • Benyt klubhuset og dets inventar ordentligt
  • Ryd op efter brug
  • Benyt askebægere udendørs og smid ikke skod på græs eller terrassen
  • Man må ikke medbringe egne drikkevarer uden forudgående aftale med inspektøren
  • Drikkevarer købes i kiosken eller i automaten
  • Man må ikke røre malerierne og anden udstilling. Ved forsætlig skade vil man blive afkrævet erstatning
  • Boldspil og løb i huset er ikke tilladt
  • Efter kamp og træning tages fodboldstøvlerne af udenfor. Jord bankes af ude på græsset og ikke foran døren
  • Der er rygeforbud over alt i klubhuset
  • Sidste mand skal sikre at alle døre er lukkede og aflåste
  • Sidste mand skal sikre at fjernsynet i stuen er slukket

 

Køkkenet

  • Porcelæn, bestik mv. vaskes op efter brug og sættes på plads
  • Opvaskemaskine tømmes efter brug
  • Komfur, pølsesteger, brødvarmer etc. Rengøres efter brug
  • Køleskabe må ikke benyttes til opbevaring af mad uden aftale med inspektøren
  • Affaldsspande tømmes i container


 Omklædningsrum

  • Ryd op! Tape og anden emballage, skrald mv smides i skraldespanden
  • Flasker fjernes og stilles i en kasse
  • Er uheldet ude og en flaske går i stykker, skal der straks fejes op, så alt glasskår er væk
  • Det er forbudt at medbringe egne drikkevarer
  • Det er klamt, ulækkert og sundsskadeligt at tisse i bruserne. Overtrædelse betyder karantæne fra næste kamp
  • Det er tilladt at drikke max. 2 øl efter træning og kamp i omklædningsrummet. Herefter foregår det udenfor eller i cafeteriet


Toiletter

  • Tør op efter dig selv, hvis du skulle være uheldig
  • Toiletbørsten er der for at blive brugt, hvis det er nødvendigt

 

Udendørs arealer

  • Hjælp med at holde terrassen pæn. Ryd op efter dig. Skrald hører til i skraldespanden og cigaretskod i askebægerne
  • Flasker sættes ind i klubhuset. Er køkkenet lukket, skal de stilles på hylden til køkkenet
  • Pas på lamper og blomsterkrukker


 


Fester og andre arrangementer

  • Klubhuset kan kun lånes efter aftale med inspektøren
  • Ryd op efter endt brug, herunder også på terrassen
  • Efter ethvert arrangement, herunder spiller- og forældremøder, sættes borde på plads, stole sættes op, borde tørres af med fugtig klud, skraldespande tømmes i container og er køkkenet brugt rengøres det også efter ovenstående.
  • Er salatbaren brugt, rengøres denne
  • Omklædningsrum må kun benyttes til opbevaring af eksempelvis overtøj
  • Toiletter rengøres og affaldsposer tømmes i container
  • Vinduer åbnes for udluftning, alle yderdøre inkl. i omklædningsrummene lukkes og låses af, alt lys slukkes

 

Alle har et ansvar for at vores hus og vores udendørs arealer er i orden.

Forsætlig skade samt overtrædelse af reglementet kan ikke accepteres, hvilket betyder karantæne, udelukkelse eller erstatningspligt.

Luk