Nyt medlem i NB

Kære kommende spiller i Nibe Boldklub

Link til indmeldelsesblaket: Klik på årgangens indmeldelseslink til højre herfor, herefter bliver du guidet igennem processen.

• Betal via dit VISA/Dankort. Vi understøtter ikke mere rene Dankort. Har du ikke VISA/Dankort, skal du skrive til medlem@nibeboldklub.dk

Du får tilsendt et login på mail - og det skal du gemme, det er dit login til Dansk Boldspil Unions forskellige systemer, hvor du kan til- og framelde dig kampe. Opdatér dine oplysninger og upload gerne et billede af dig selv til din holdside.

Du får dit login tilsendt, når DBU har godkendt din indmeldelse. Der kan godt gå et par dage.

Kommer du fra en anden klub?

Hvis du tidligere har været indmeldt i en anden klub, så skal du skrive dette i forbindelse med din indmeldelse, og klubben henter så dit spillercertifikat elektronisk i din gamle klub.

Husk, at du ikke må skylde penge i din gamle klub.

Efter tilmeldingen:

Skulle du støde på problemer i forbindelse med tilmelding og betaling, er du meget velkommen til enten at skrive til medlem@nibeboldklub.dk, eller ringe på enten Mette Bach(40850335)  eller Maria Lyngsø Sørensen (6160

Nedsat kontingent:

Skulle der være årsager der gør, at du mener at være berettiget til nedsat kontingent, skal du sende en mail til medlem@nibeboldklub.dk, hvor du skriver hvem du er, samt hvorfor du søger nedsat kontingent. Din ansøgning vil herefter blive behandlet af Nibe Boldklub og du vil modtage besked, når der er truffet en afgørelse.

Vær også opmærksom på de specielle regler, der er for spillere, der har over 15 km fra bopæl til klubhus, for senior spillere der er studerende. Er det tilfældet eller betaler du i forvejen kontingent i en samarbejdsklub, skal du tilmelde dig og betale det fulde beløb. Bagefter skal sende en e-mail til medlem@nibeboldklub.dk, med oplysning om at du har over 15 km fra din bopæl til klubhuset.

Efterskoleelever har gratis kontingent.

Medlemskab i Nibe Boldklub:

Det er vigtig at pointere, at hvis man ikke har betalt, er man ikke medlem af Nibe Boldklub. Dette gælder alle aktive spillere. Er man ikke medlem af Nibe Boldklub, kan man ikke komme med ud at spille kamp, eller deltage i sociale arrangementer. Dette er vi desværre nødt til strengt at efterleve, da DBU kræver elektroniske holdkort i forbindelse med kampe, og holdet automatisk taber kampen hvis alle spillere er på holdkort. Nibe Boldklub får heller ikke tilskud af Aalborg Kommune, hvis man ikke er registreret som medlem i Nibe Boldklub.

Nye spillere er naturligvis velkomne til at træne med 14 dage før der skal ske indmeldelse og betaling af kontingent.

Kontingent er gældende for et halvt kalenderår.